Telefon » PrestizNet.pl

Telefon

Podstawowe korzyści

  • Wybierasz numer sam do dyspozycji kilka stref numeracyjnych w Polsce.
  • Dzwonisz w prosty sposób do znajomych, rodziny lub kontrahentów w kraju i za granicą.
  • Czas połączenia naliczany jest w sekundach
  • Rozmawiasz za darmo z innymi użytkownikami w sieci VoIP 

Możliwość w dowolnym miejscu na świecie wykonywać połączenia ze swojego numeru i płacić jak za połączenie lokalne.

 

- Dodatkowe : 3 sposoby na połączenie – bramka, aplikacja lub telefon

Korzyści : Biling online.

- Wymagania techniczne : Dostęp do Internetu.

- Dla kogo? : Osoby lub firmy posiadające dostęp do sieci Internet.

Nazwa usługi

Opis usługi

Wirtualny fax – odbieranie

Dzięki tej usłudze możesz wysłać faks a Ty otrzymasz go na swoje konto email w pliku PDF. Dzięki temu oszczędzasz na papierze, nie musisz posiadać żadnego urządzenia, łatwo będziesz mógł zarchiwizować faksy.

 

Wirtualny fax - wysyłanie

Dzięki tej funkcji możesz wysyłać faksy bez urządzenia. Możesz zrobić to ze swojego panelu przez upload pliku (web2fax) lub wysłać faks przez emaila (mail2fax).
 

IVR

Dzięki temu narzędziu będziesz mógł dowolnie kreować procesy podczas połączenia przychodzącego na jeden z Twoich numerów. Będziesz mógł między innymi:
- ustawić warunek czasowy (np. ustawić zapowiedź po godzinach pracy firmy),
- sprawdzić czy połączenie zostało odebrane, nie odebrane itd. (np. przekierować połączenie na inny numer gdy nie jest odebrane)
- włączyć funkcję wyboru tonowego (np. Aby połączyć się z działem handlowym wybierz 1),
- nagrać i odtwarzać zapowiedzi,
- włączyć sygnał faksu (uruchomić odbieranie faksu),
- włączyć kolejkę (Call center),
- wysłać sms lub email np gdy połączenie nie zostanie odebrane.
Możesz kreować wiele szablonów (scenariuszy) IVR i przypisywać je w dowolnej chwili do swoich numerów.

 

Nagrywanie rozmów

Możesz włączyć nagrywanie rozmów wychodzących lub przychodzących i odtwarzać je w dowolnej chwili z własnego panelu. Nagrane rozmowy możesz w każdej chwili pobrać do Siebie na dysk.
 

Nr wewnętrzne

Do każdego konta SIP możesz przydzielić numer wewnętrzny i dzwonić w ramach swojego konta klienta po dwu lub trzy cyfrowych numerach wewnętrznych. W ten sposób tworzysz wirtualną centralę.
 

Call center

Usługa przeznaczona jest do działów call center. Umożliwia kolejkowanie połączeń przychodzących oraz informowanie klientów o czasie do połączenia z konsultantem oraz o pozycji w kolejce. Usługę można konfigurować na wiele sposobów między innymi ustalać strategię łączenia z agentami. Usługa zawiera również zaawansowany moduł statystyk obciążenia agentów oraz szczegółowy biling połączeń przychodzących.
 

Muzyka na czekanie

Możesz ustawić własną muzykę, którą będzie słyszał Twój rozmówca, gdy Ty naciśniesz przycisk HOLD lub gdy będziesz przełączał rozmowę. Muzykę możesz również ustawić zamiast standardowego sygnału oczekiwania na połączenie. 

 

Prezentacja jednym nr

Mając wiele kont SIP i wiele numerów publicznych możesz zawsze prezentować się jednym z numerów, które posiadasz niezależnie z jakiego konta SIP wykonujesz połączenie.
 

Połączenia video

Oprócz standardowego połączenia możesz również włączyć możliwość przesyłania obrazu.
 

Podsłuch rozmów

Usługa pozwala podsłuchać rozmowy wychodzące z jednego z Twoich kont SIP.
 

Wysyłanie SMS

Możesz wysyłać wiadomości tekstowe (SMS) ze swojego panelu na telefony komórkowe. Dodatkowo możesz ustawić powiadomienie poprzez sms o różnych stanach Twoich usług.
 

Web2Call

Przy pomocy tej usługi możesz uruchomić przycisk na swojej stronie WWW i dzięki temu Twoi klienci będą mogli do Ciebie zadzwonić na Twój koszt.

 

miniCRM

Dzięki tej usłudze możesz zaimportować plik tekstowy z numerami telefonów i Twoi agenci będą mogli łączyć się z klientami za pomocą kliknięcia myszką w numer. Dodatkowo każda rozmowa może być opisana według ustalonych kryteriów.

 

Konferencja

Dzięki tej usłudze możesz stworzyć pokój konferencyjny do którego będzie mogło zadzwonić jednocześnie wiele osób.

 

 

Poniżej przedstawiamy przykłady i koszty najpopularniejszych zestawów usług w zależności od prowadzonego biznesu
Oczywiście konfiguracja funkcjonalności centrali jest dowolna.

Rodzaj biznesu
ilość stanowisk

Proponowane usługi

Cena netto / miesiąc 

Firma 1 stanowisko

1 konto VoIP z numerem publicznym

5 zł

Firma 1 stanowisko + Przekierowanie na komórkę

1 konto VoIP z numerem publicznym,
(Przekierowanie warunkowe lub bezwarunkowe na telefon komórkowy)

6 zł

Firma 1 stanowisko + fax

1 konto VoIP z numerem publicznym,
Obsługa faksu (wirtualny fax - odbieranie i wysyłanie)
 

9 zł

Firma 3 stanowiska

3 konta VoIP z numerami publicznymi,
Obsługa numerów wewnętrznych

 

 15 zł

Firma 5 stanowisk + fax

5 kont VoIP z numerami publicznymi,
Obsługa faksu (wirtualny fax - odbieranie i wysyłanie),
Obsługa numerów wewnętrznych 

 

 30 zł

Firma 5 stanowisk + fax + IVR

5 kont VoIP z numerami publicznymi,
Obsługa faksu (wirtualny fax - odbieranie i wysyłanie),
Obsługa numerów wewnętrznych,
IVR (sprawdzenie czasu przyjścia połączenia i ustawienie w zależności od tego 2 zapowiedzi),
Wybór tonowy i połączenie z numerami wewnętrznymi

 

 50 zł

Firma 10 agentów + kolejkowanie połączeń

10 kont VoIP i 1 numer publiczny,
Prezentacja jednym numerem,
Obsługa numerów wewnętrznych, 
Usługa kolejkowania połączeń przychodzących,

IVR (sprawdzenie czasu przyjścia połączenia i ustawienie w zależności od tego 2 zapowiedzi),
Wybór tonowy i połączenie z odpowiednią kolejką

 

 90 zł

Firma 10 agentów + kolejkowanie połączeń + nagrywanie rozmów przychodzących

10 kont VoIP i 1 numer publiczny,
Prezentacja jednym numerem,
Obsługa numerów wewnętrznych, 
Usługa kolejkowania połączeń przychodzących,
Nagrywanie rozmów przychodzących,
IVR (sprawdzenie czasu przyjścia połączenia i ustawienie w zależności od tego 2 zapowiedzi),
Wybór tonowy i połączenie z odpowiednią kolejką
 

 190 zł


Numery telefoniczne

1. Numery polskie

Możesz posiadać dowolny numer ze wszystkich stref numeracyjnych z Polski.

Do każdego konta voip możesz przydzielić wiele numerów telefonicznych.

Dzięki temu będziesz bardziej dostępny dla klientów. Możesz stworzyć wirtualne oddziały Twojej firmy w całej Polsce.

Numer telefonu kosztuje jedynie 5 zł netto / miesiąc.

2. Numery zagraniczne

Możesz posiadać również numer zagraniczny! Dzięki nam Twoi klienci będą mogli zadzwonić do Ciebie według ich lokalnych stawek. Możesz stworzyć wirtualne oddziały Twojej firmy na całym świecie!

Obecnie oferujemy numery z następujących krajów:

USA, Kanada, Meksyk, Peru, Argentyna, Brazylia, Wielka Brytania, Finlandia, Norwegia, Szwecja, Szwajcaria, Francja, Grecja, Portugalia, Włochy, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Rumunia, Hiszpania, Irlandia, Cyfr, Estonia, Litwa, Łotwa, Węgry, Turcja, Japonia, Australia, Singapur, Ukraina, Nowa Zelandia, Izrael, Luksemburg, Chile, Panama, Malta, Chorwacja, Słowenia, Austria, Niemcy, Chiny, Słowacja, Wenezuela.

Niektóre kraje wymagają przedstawienia odpowiednich dokumentów aby otrzymać numer.

Numer zagraniczny kosztuje 59 zł netto / miesiąc.

Cennik połączeń telefonicznych od 01.03.2014r :

Nazwa

Cena netto / minuta

Cena brutto / minuta

W ramach sieci

0.00 zł

0.00 zł

Połączenia stacjonarne

 

Orange

0.07 zł

0.09 zł

Pozostali operatorzy

0.07 zł

0.09 zł

Połączenia komórkowe

 

T-Mobile

0.15 zł

0.18 zł

Orange

0.15 zł

0.18 zł

Plus GSM

0.15 zł

0.18 zł

Play

0.15 zł

0.18 zł

Pozostali operatorzy

0.15 zł

0.18 zł


Istnieje możliwość negocjacji stawek w przypadku dużej ilości połączeń pow. 600 min / miesięcznie

Kontakt

Prestiz Net Sp. z o.o.
ul. Kosciuszki 12/27
59-300 Lubin
tel. biuro: 509 044 204
tel. serwis: 509 044 205
E-mail: prestiznet@gmail.com

Nr rachunku (Bank Santander):
26 1090 2109 0000 0001 3760 5906

© PrestizNet.pl
O nas | Internet | Telewizja | Telefon | Dodatkowe usługi | Kontakt |